Wednesday, July 9, 2014

Անհատական սպառողական զամբյուղ

Սնունդ

Մարդուն անհրաժեշտ սննդակարգը բաղկացած է հետևյալ սննդից. մսամթերք, բանջարեղեն, մրգեր, հաց , կարագ , պանիր, քաղցրավենիք, հյութեր շաղ, ընդեղեն, սուրճ, թեյ, շաքարավազ և այլն: Հաշվի առնելով շուկայական գները, մեկ մարդուն մեկ ամսվա կտրվածքով անհրաժեշտ սննդամթերքի քանակը սպառողական զամբյուղը սննդի մասով կազմում է 31000դրամ:

Հագուստ

Հաշվի առնելով որ տարվա ընթացքում ես գնում եմ  հագուստի պարագաներ
կոշիկ, սեզոնային հագուստ, հետևաբար տարվա ընթացքում հագուստի վրա ծախսում եմ մոտավորապես 72000դրամ, որը ամսվա կտրվածքով կազմում է 6000դրամ:

Տրանսպորտային ծախսեր

Ես ապրում եմ դպրոցի հարևանությամբ և չեմ օգտվում տարնսպորտից, բայց ամսվա ընթացքում կարող եմ տրասպորտի վրա ծախսել մոտավորապես 1000դրամ:

Լրացուցիչ ծախսեր

Լրացուցիչ ծախսերը բաղկացած են կրության ծախսերից, առողջության կամ սպորտի ծախսերից, և ժամանցին հատկացված ծախսերից:Քանի որ ես սովորում եմ վճարովի դպրոցի իմ ուս. վճարը կազմում է 13000դրամ: Քանի որ ես հաճախում եմ  սպորտի խմբակի,  այդ ծախսերը  ներառվում են իմ լրացուցիչ ծախսերի մեջ: Հանգստյան օրերին ժամանցի վրա ծախսում 6000դրամ: Ընդհանուր իմ լրացուցիչ ծախսերը կազմում են 350000 դրամ:

Ամսվա կտրվածքով ինձ անհրաժեշտ գումարի չափը կազմում է 73000դրամ:


Հայաստանում նվազագույն սպառողական զամբյուղը 41 052 դրամ է

Ազգային վիճակագրական ծառայության հրապարակման համաձայն՝ Հայաստանում հուլիսի վերջի դրությամբ նվազագույն սպառողական զամբյուղն ամսական կտրվածքով կազմում է 41 052 դրամ (111 դոլար), իսկ պարենային զամբյուղը՝ 26485 դրամ (71,5 դոլար):  Հաշվարկների համար հիմք են ընդունվել առողջապահության նախարարության նորմաները, ըստ որի՝ մարդը յուրաքանչյուր օր միջին հաշվով պետք է սպառի 250 գրամ հաց, 200 գրամ կաթ, 25 գրամ պանիր, 250 գրամ կարտոֆիլ, 200 գրամ միրգ, կես հատ ձու, 5 գրամ շաքար եւ այլն։

ՀՀ առողջապահության նախարարության նորմաները որոշ չափով տարբերվում են Համաշխարհային բանկի նորմաներից, որը ստացվել է տնային տնտեսությունների շրջանում կատարված հարցումների հիման վրա։ Ըստ այդմ՝ սոցիալապես անապահով խավի ներկայացուցիչներն իրականում ավելի շատ  հաց (օրական 489 գրամ) եւ շաքարավազ (21,7 գրամ) են օգտագործում, բայց ավելի քիչ՝ միրգ (մոտ 100 գրամ), բանջարեղեն (202 գրամ) կամ ձու (0,3 մաս): Ըստ այդ մեթոդաբանության՝ փաստացի ամսական պարենային զամբյուղը ավելի պակաս է՝ 21330 դրամ (57,6 դոլար), իսկ նվազագույն սպառողական զամբյուղը՝ 33060 դրամ (89 դոլար):

No comments:

Post a Comment